روش های ارسال کالا

تحویل اکسپرس ویژه شهر تهران
تحویل اکسپرس ویژه سفارش‏‌های با محل تحویل تهران است. سفارش‌هایی که در روزهای کاری شنبه تا پنج شنبه تا ساعت ۱۲:۳۰ ظهر ثبت شوند، در همان روز امکان تحویل دارند. همچنین، سفارش‌هایی که بعد از این ساعات ثبت شوند در اولین ساعات کاری روز بعد تحویل می گردند.هماهنگی‌های لازم در مورد تاریخ و زمان تحویل سفارش، قبل از ارسال، از طرف کارشناسان بخش فروش با مشتری (تحویل گیرنده سفارش) صورت می گیرد. هزینه پیک داخل شهر تهران مبلغ ۱۵۰۰۰ تومان ثابت در نظر گرفته شده است.

پست پیشتاز
سفارش‌هایی که محل تحویل آنها خارج از تهران است، با استفاده از سرویس پست پیشتاز ارسال می‏‌شوند، با این وجود سفارش‌های با آدرس تحویل تهران نیز می‌‏توانند به درخواست مشتری با پست پیشتاز ارسال شوند.هزینه پست پیشتاز مبلغ ۱۵۰۰۰ تومان ثابت در نظر گرفته شده است.
سفارش‌هایی که در روزهای کاری شنبه تا پنج شنبه تا ساعت ۱۲ ظهر ثبت شوند، در همان روز امکان ارسال دارند. همچنین، سفارش‌هایی که بعد از این ساعات ثبت شوند در اولین ساعات کاری روز بعد ارسال می گردند.

نکته : زمان تقریبی تحویل سفارش ارسالی از طریق پست پیشتاز بسته به محدوده جغرافیایی و مقصد سفارش بین ۲۴ تا ۷۲ ساعت است.
لازم به ذکر است در مناسبت‌های خاص و روزهای پایانی سال سفارش‌‏های ارسالی از طریق پست، ممکن است به دلیل وجود ترافیک در سرویس‌‏های پستی با کمی تاخیر به دست مشتریان برسد.
در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس پست هستید، می‌توانید با ورود به صفحه کاربری و مشاهده کد رهگیری مرسوله خود از طریق سایت شرکت پست به آدرس زیر رهگیری کنید :
http://tntsearch.post.ir