RAM SERVER SAMSUNG | نمایندگی فروش و پخش رم سرور سامسونگ

این حافظه ها یعنی رم های سرور سامسونگ نسل جدیدی از کارایی بالا و بهره وری در انرژی هستند که برای برنامه های اینترپرایز ، ان ها را مطمئن تر جلوه می دهد. انتخاب یک حافظه خوب یکی از مهمترین چالش های رقابتی در کارایی است. شرکت سامسونگ در این صنعت همواره قله موفقیت را هدف قرار داده است.

پیشترفت در تکنولوژی محاسبات ابری ،شبیه سازی ها و محاسبات سنگین باعث شده است که ساختار و کارایی حافظه ها به عنوان کلید اصلی در زمینه استفاده در سرورها بشمار رود. پیشترفت در مجازی سازی به شرکت ها این امکان را داد که برای اجرا کردن برنامه های بیشمار بر روی چند سرور تنها از یک سرور استفاده کنند. یک سرور با تعدادی ماشین های مجازی به غیر از سرعت بالای پردازنده قطعآ نیاز به حافظه های زیاد با کیفتی مناسب دارد.

دستورات اینترپرایز در سطح های مختلف که بر روی سرورهای حرفه ای مانند دسترسی پایگاه داده یا سیستم پردازش تراکنش ها اجرا می شوند ، نیاز به ظرفیتی بالا و مطمئن از حافظه ها را دارند. سرورهای در رده متوسط که برای مجازی سازی بکار می روند نیاز به پهنای باند زیاد و مقیاس پذیری داند. ابعاد کوچک ، مصرف انرژی کم و هزینه پایین نیازهای حیاتی برای حجم کاری برای اینترنت ، همدستی و زیرساخت سیستم ها در سرور سطح پایین بشمار می رود.

این نوع حافظه ها برای خطایابی و تصحیح داده های درونی طراحی شده اند. این حافظه ها چیپ های بیشتری نسبت به حافظه های Non-ECC دارند. در سیستم های کامپیوتری ای استفاده می شوند که دارای اطلاعات با ارزشی باشند و خرابی داده در آن به دادن بهای گزافی می انجامد. این حافظه ها ، امنیت داده را از اولین بیت خطا یعنی جاییکه یک واحد از اطلاعات بخاطر ایرادهای شبکه های مخابراتی در حین برقراری ارتباط تغییر می کند را تضمین می کند.

این حافظه که به حافظه های Registered نیز معروف است ، حافظه ای است که یک رجیستر بین درگاه های DRAM ) DRAM هر بیت از داده را ذخیره می کنند) و کنترل کننده حافظه سیستم ( شامل منطق لازم برای خواندن و نوشتن بر روی DRAM) را دارا می باشد. این رجیستر باعث می شود که بار الکتریکی بر روی کنترل کننده حافظه کاهش یابد و آن را پایدارتر کند. با اینکه به نظر می رسد حافظه های پایدارتری باشند اما از حافظه ها ی Unbuffered گرانتر نیستند. حافظه های Buffered انتخاب های مناسبی برای سرورها و ایستگاه های کاری هستند.

حافظه های Samsung DDR4 SDRAM که در راستای تحقق این اهداف یعنی استفاده در سرورها در سطح های مختلف طراحی و ساخته شده اند می توانند در حجم کاریهای اینترپرایز با کارایی بالا و مطمئن تر از قبل و مصرف پایین انرژی مورد استفاده قرار گیرند

×

پشتیبانی ایران اس اس دی

    

ارتباط ازطریق پیام‌رسان واتس‌اپ
× پشتیبانی آنلاین واتس‌اپ