اپ‌سیستم ایلیا (با برند تجاریِ مک‌آپ)

گروه تجاری ٰ اپ‌ سیستم ایلیا ٰ با برند تجاریِ مک آپ فعالیت خود را از پاییز سال ۱۳۸۹ با هدف فروش و ارائه با کیفیت‌ترین سخت‌افزار موجود برای ارتقاء سیستم‌های کامپیوتری آغاز کرد. در ابتدا، فعالیت این مجموعه محدود به سخت‌افزار و لوازم جانبی مربوط به سیستم‌های اپل بود. اما با گذشت زمان، افزایش تجربه، مشاهده برخی کاستی‌ها در بازار سخت‌افزار ایران، تقاضای درحال‌افزایش برای قطعات حرفه‌ای و سخت‌افزارهای روز دنیا، و مسئولیت بازار برای تأمین این تقاضا، مجموعه اپ‌سیستم ایلیا تصمیم گرفت تا فعالیت در زمینه واردات قطعاتی که کمتر در بازار ایران مورد توجه هستند را آغاز کند. بنابراین، واردات و پشتیبانی سخت‌افزارهای تخصصی شامل رم مموری‌های حرفه‌ای، هاردهای جامد (SSD) و برخی محصولات دیگر، به‌صورت عمده و برای مصرف‌کننده حرفه ای و عمومی در دستور کار قرار گرفت. ادعای ما صرفاً تأمین سخت‌افزار با حداقل قیمت برای جلب بالاترین میزان فروش با هر کیفیت و قیمت ممکن نیست؛ ادعای ما تهیه و ارائه بالاترین کیفیت موجود در دنیای سخت‌افزار در سطح جهانی با بیشترین حد رضایت‌مندی مصرف‌کننده حرفه‌ای می‌باشد: قطعاتی که در هر گروه رتبه‌های اول فروش جهانی از حیث کیفیت و کارایی را به خود اختصاص داده‌اند و بالاترین سطح رضایت‌ مندی مشتریان را به‌نام خود ثبت کرده‌اند.

این مجموعه از سال ۱۳۹۲ واردات و پشتیبانی درایوهای جامد سامسونگ را از سری ۸۳۰ این شرکت (سامسونگ) آغاز و تا به حال بیش از چندین هزار قطعه را  وارد بازار سخت افزار ایران کرده و بصورت عمده و جزيی در اختیار شرکت‌ها، موسسات و مصرف کننده‌گان شخصی گذاشته است. همچین این شرکت با پشتیبانی و حمایت پخش کننده‌های اصلی شرکت سامسونگ در هنگ کنگ کار خدمات و گارانتی قطعات رو بصورت جدی دنبال و ارائه می‌کند.

همچنین از جمله فعالیت‌های جدید این مجموعه واردات تخصصی رم مموری‌های حرفه‌ای، فلش مموری‌ها و کارت‌های حافظه سرعت بالا می‌باشد. لازم به ذکر است تمام کالاهای ارائه شده از جانب این مجموعه در بخش کارت‌های حافظه بطور مستقیم از Agent (عامل) اصلی شرکت‌ سندیسک در هنگ‌کنگ تهیه می‌گردند تا جای هیچگونه شبه جهت اصل یا غیراصل بودن آنها برای شرکت و خریدار ایجاد نگردد.  همینطور کارت‌های حافظه لکسار و مموری‌های کورسیر و کروشیال مربوط به بخش لپ‌تاپ بطور مستقیم و بدون واسطه از کشور امریکا تهیه می‌گردند.( نه از بازارهای درجه دو شبیه امارات و کالاهایی با کیفت تولید برای کشورهای درجه دو) تا کالایی با کیفیتِ  درجه اول جهانی به‌دست مصرف کننده ایرانی برسد.

امید است با حمایت و پشتیبانی شما مصرف‌کننده محترم، ظرفیت حضور در این عرصه دشوار را حفظ کنیم.